47 Magazine - 36 : Octobre 2016

archives

Aide

Collapse

Uncollapse

page-22---centre-trad-pop-marmande.jpg
Retour En avant

Expression

Occitan

Ostau Marmandés


Aprèp un an e mièg de trabalh de l’ATP (Arts e Tradicions Popularas), l’Ostau Marmandés durbissiá sas pòrtas lo 1èr de septembre dins l’ancian « Ostau dels Mestièrs d’art » carrèra Labat a Marmanda. Regroparà en un sol lòc totas las activitats dels ATP.


Aquel Ostau Marmandés es :

  • un centre de diffusion de la cultura occitana dins lo Marmandés : corses d’occitan (gascon e lengadocian), aprendissatge de las danças tradicionalas, practica instrumentala (acordeon diatonic), talhièrs de teatre, velhadas gasconas, cants polifonics.
  • un musèu de las tradicions popularas e un lòc de mòstras : coifas, vestits, aisinas, jòcs tradicionais ;
  • un centre de ressorsas per la creacion en occitan : bibliotèca, documents inedits, collectatges en rasal amb las associacions del departament e de la region.
  • un centre de formacion : estagis de lenga, de musica, de dança, de cant, de teatre.
  • un lòc de vida e d’animacion dubèrt al public : per de visitas organizadas (grops, escolans, associacions) e d’animacions (conferéncias, seradas contadas, musica e danças.), café occitan (parlar e entendre la lenga al torn d’un café).

Ostau Marmandés


Après un an et demi de travail de l’ATP (Association occitane d’arts et traditions populaires), l’« Ostau Marmandés » a ouvert ses portes le 1er septembre dans l’ancienne « Maison des Métiers d’Art » rue Labat à Marmande. Il regroupe en un seul lieu toutes les activités des ATP.


Cet « Ostau Marmandés » est :

  • un centre de diffusion de la culture occitane dans le Marmandais : cours d’occitan (gascon et languedocien), apprentissage des danses traditionnelles, pratique instrumentale (accordéon diatonique), ateliers de théâtre, veillées gasconnes, chants polyphoniques.
  • un musée des traditions populaires et un lieu d’expositions : coiffes, costumes, outils, jeux traditionnels.
  • un centre de ressources pour la création en occitan : bibliothèque, documents inédits, collectages en réseau avec les associations du département et de la région.
  • un centre de formation : stages de langue, de musique, de danse, de chant, de théâtre.
  • un lieu de vie et d’animation ouvert au public : pour des visites organisées (groupes, scolaires, associations) et des animations (conférences, soirées contées, musique et danses), café occitan (parler et entendre la langue autour d’un café).

Orientez votre tablette horizontalement pour profiter des contenus enrichis.

splash.png Notre Emag ne prend pas en charge la lecture sur mobile pour le moment. Nous vous invitons à le consulter sur tablette ou ordinateur. Continuer tout de même